Svetainėje naudojami slapukai. Naršydami toliau jūs sutinkate su irankisplius.lt slapukų politika.

DAŽNIAUSIAI UŽDUODAMI KLAUSIMAI

- Kaip užsisakyti prekes?

Prekes galite užsisakyti mūsų internetinėje parduotuvėje, paskambinę telefonu +370 618 49648 bet kuriuo paros metu arba susisiekę su mumis el. paštu info@irankisplius.lt Daugiau informacijos rasite čia: Prekių užsakymas ir pristatymas

- Kiek laiko trunka prekių pristatymas?

Prekes visoje Lietuvoje pristatome per 1-5 darbo dienas, Europos sąjungos šalyse iki 7 darbo dienų, jei prekes turime sandėlyje. Prieš perkant, visada rekomenduojame pasitikslinti dėl prekės buvimo mūsų sandėlyje. Tai padaryti galite susisiekę su mumis el. paštu info@irankisplius.lt arba telefonu +370 618 49648 Daugiau informacijos rasite čia: Prekių užsakymas ir pristatymas

- Kiek kainuoja prekių pristatymas?

Prekių pristatymas Venipak kurjeriu, Omniva, LPExpress paštomatais ir Lietuvos paštu kainuoja 5,95 EUR. Perkant prekių už 100 EUR ir daugiau - pristatymas nemokamas. Taip pat prekes nemokamai galite atsiimti mūsų prekių atsiėmimo skyriuje Vilniuje, Žirmūnų g. 139A. Daugiau informacijos rasite čia: Prekių užsakymas ir pristatymas

- Kokias būdais galiu susimokėti už prekes?

Už prekes galite susimokėti OPAY mokėjimo platformos teikiamais atsiskaitymo būdais (SEB, Swedbank, Luminor, Danske Bank, Citadele, Šiaulių bankas, Medicinos bankas, LKU, Webmoney, GF lizingas, Mokilizingas, grynaisiais banke), banko pavedimu, grynaisiais atsiimant prekes iš Venipak kurjerio, grynaisiais arba banko kortele atsiskaitant mūsų prekių atsiėmimo skyriuje Vilniuje. Platesnę informaciją apie pirkima Mokilizingu rasite čia: Lizingas

- Mano prekių pristatymas vėluoja, ką daryti?

Retu atveju gali būti, jog prekės sandėlyje nebeturėjome arba truputį vėluoja prekių pristatymas iš gamintojo. Prieš perkant, visada rekomenduojame pasitikslinti dėl prekės buvimo mūsų sandėlyje. Tai padaryti galite susisiekę su mumis el. paštu info@irankisplius.lt arba telefonu +370 618 49648, mūsų personalas pasiruošęs Jums atsakyti į visus rūpimus klausimus dėl Jūsų užsakymo būsenos.

- Internetinėje parduotuvėje nerandu norimos prekės, ką daryti?

Internetinėje parduotuvėje yra ne visos mūsų parduodamos prekės. Neradus norimos prekės būtinai susisiekite su mūsų 24/7 dirbančiu klientų aptarnavimo personalu el. paštu info@irankisplius.lt arba telefonu +370 618 49648 ir mes būtinai Jums atsakysime į visus rūpimus klausimus.

- Sugedo įrankis pirktas jūsų parduotuvėje, ką daryti?

Jeigu garantinis laikotarpis dar nepasibaigęs ir nesate pažeidę garantinio aptarnavimo taisyklių - susisiekite su mumis el. paštu info@irankisplius.lt arba telefonu +370 618 49648 ir Jūsų įrankį sutaisysime arba pakeisime nauju. Jei garantinis laikotarpis jau pasibaigė - įrankį sutaisysime, tačiau šį paslauga mokama. Daugiau informacijos rasite čia: Garantinis aptarnavimas

- Noriu grąžinti prekę ir atgauti pinigus, ką daryti?

Jei nesate visiškai patenkintas įsigytu DeWALT gaminiu, per 90 dienų, tokios pat komplektacijos, kokią pirkote, galite grąžinti įgaliotam DeWALT servisui pakeitimui arba skubiam remontui. Kartu turite pateikti pirkimo kvitą ir garantinę kortelę. Nesant komplektacijos priedams ir atsarginėms dalims, ši garantija negalioja.

Jei neradote Jums rūpimo atsakymo - susisiekite su mumis

Telefonu: 

Prekių atsiėmimo skyrius: +370 527 37359 (darbo dienomis nuo 8.00 iki 17.00 val.)

Direktorius Rolandas Žygelis: +370 618 49648 (visą parą)

El. paštu: 

info@irankisplius.lt

hardim@hardim.lt

rolandas@hardim.lt