Svetainėje naudojami slapukai. Naršydami toliau jūs sutinkate su irankisplius.lt slapukų politika.

PREKIŲ PRISTATYMAS

Prekių pristatymo terminas:

- Lietuvoje per 1-5 darbo dienas, nebent prie konkrečios prekės yra nurodyta kitaip (95% užsakymų yra įvykdomi laiku).

- Holzmann prekių pristatymas iš gamintojo sandėlio trunka 7 - 14 d.d.

- Europos sąjungos šalyse iki 10 darbo dienų.

- Jums pageidaujant pristatymo terminas gali būti derinamas individualiai susisiekus su mumis.

Prekių pristatymo/atsiėmimo būdai:

- Prekių pristatymas per 1-5 d.d. Venipak kurjeriu Jūsų pasirinktu adresu visoje Lietuvoje.

- Prekių pristatymas per 1-5 d.d. į Jūsų pasirinktą Omniva paštomatą visoje Lietuvoje.

- Prekes nemokamai galima atsiimti mūsų prekių atsiėmimo skyriuje Vilniuje, Žirmūnų g. 139A. Prekės suruošiamos per 1-5 d.d. (Žirmūnų verslo centras, 1 aukštas), darbo laikas I-V 09:00 - 17:00 val. (išskyrus šventines dienas).

Prekių pristatymo kainos:

Venipak kurjeris

- Įrankių pristatymo kaina visoje Lietuvoje -  9,95 EUR.

- Įrankių pristatymo kaina perkant už 100 EUR ir daugiau - NEMOKAMAI!

Omniva paštomatai 

- Įrankių pristatymo kaina visoje Lietuvoje -  9,95 EUR.

- Įrankių pristatymo kaina perkant už 100 EUR ir daugiau - NEMOKAMAI!

Prekių atsiėmimo punktas

- Užsakymo atsiėmimas mūsų adresu Vilniuje - NEMOKAMAI!

PREKIŲ GRĄŽINIMAS

Jeigu užsisakėte prekę, ją gavote ir nuo prekių gavimo nepraėjo 90 dienų, tačiau norite ją grąžinti, tai galite padaryti, jeigu prekė yra nenaudota ir nepažeistos prekinės išvaizdos.

Jūs turėsite susimokėti 9,95 Eur grąžinimo išlaidas, bei 9,95 Eur pristatymo išlaidas (jeigu užsakymo metu Jums buvo pritaikytas nemokamas prekės pristatymas)

Jeigu prekę grąžinate mūsų prekių atsiėmimo skyriuje Vilniuje, Jums grąžinimo išlaidos nieko nekainuos, tačiau turėsite susimokėti 9,95 Eur pristatymo išlaidas (jeigu prekė Jums buvo siunčiama ir užsakymo metu Jums buvo pritaikytas nemokamas prekės pristatymas).

Norintiems prekę grąžinti, tačiau neturintiems galimybės atvykti mūsų adresu Vilniuje, mes sutartą dieną atliksime Venipak kurjerio iškvietimą, jog kurjeris prekę paimtų. Jums bus atsiųstas siuntos lipdukas bei siuntų sąrašas. Siuntos lipduką turėsite užklijuoti ant siuntos, o ant siuntų sąrašo gauti kurjerio parašą, jog siuntai pasimetus turėtumėte įrodymą, kad kurjeris siuntą tikrai paėmė. Jūs įsipareigojate siuntą supakuoti taip, jog ji nebūtų pažeista transportavimo metu.

Jei kurjeris Jūsų neranda ar neprisiskambina sutartą kurjerio iškvietimo dieną, Jūs įsipareigojate sumokėti 9,95 Eur už pakartotinį kurjerio iškvietimą.

Mums gavus grąžinamą prekę bus atlikta jos patikra, kad įsitikintume, kad prekė yra nenaudota, nepažeistos prekinės išvaizdos, specialiai nesugadinta. Pinigai klientui grąžinami 14 dienų bėgyje nuo prekės atvykimo pas mus.

PREKIŲ KEITIMAS

Jeigu užsisakėte prekę, ją gavote ir nuo prekių gavimo praėjo 14 dienų, tačiau norite ją pakeisti į kitokią, tai galite padaryti per 90 dienų nuo prekių gavimo dienos, jeigu prekė yra nenaudota ir nepažeistos prekinės išvaizdos.

Jūs turėsite susimokėti 9,95 Eur grąžinimo išlaidas, 9,95 Eur naujos prekės pristatymo išlaidas, 19 Eur administravimo mokestį, nepriklausomai nuo prekės vertės.

Jeigu prekę grąžinate ir atsiimate naują mūsų prekių atsiėmimo skyriuje Vilniuje, Jums grąžinimo ir pristatymo išlaidos nieko nekainuos, reikės susimokėti tik administravimo mokestį.

PREKIŲ UŽSAKYMAS

Telefonu: 

Prekių atsiėmimo skyrius: +370 606 16761 (darbo dienomis nuo 08.00 iki 17.00 val.)

Direktorius Rolandas Žygelis: +370 618 49648 (visą parą)

El. paštu: 

info@irankisplius.lt

hardim@hardim.lt

rolandas@hardim.lt

Mūsų prekių atsiėmimo skyrius Vilniuje:

Žirmūnų g. 139A-101 (Žirmūnų verslo centras, 1 aukštas), darbo laikas I-V 09:00 - 17:00 val. (išskyrus šventines dienas).

APMOKĖJIMO BŪDAI 

- OPAY atsiskaitymo sistema
- Elektroninė bankininkystė
- Bankinis pavedimas
- Grynais arba bankine kortele atvykus į prekių atsiėmimo skyrių
- Grynais arba bankine kortele Venipak kurjeriui prekių pristatymo metu
- Mokilizingas

 hd5Zyj_gt_ldzEww_4b_ioO9khl0Cs8GvQljSXgL

Rekvizitai 

Įmonė: UAB "HARDIM"
Įmonės kodas: 110664036 
PVM mokėtojo kodas: LT106640314 
Adresas: Žirmūnų g. 139 A - 102, LT-09120 Vilnius 
Tel. nr.: 861849648
Direktorius: Rolandas Žygelis
Įmonės registracijos data: 1994 m. gruodžio 14 d.
Bankas: AB SEB
Sąskaitos IBAN kodas.: LT 22 7044 0600 0042 6696
SWIFT kodas: CBVILT2X 

Bank details

Company: UAB "HARDIM"
Company number: 110664036
VAT number: LT106640314 
Address: Žirmūnų St. 139 A - 102, LT-09120 Vilnius, Lithuania 
Phone number: +37061849648
Director: Rolandas Žygelis 
Registration date: 14 december 1994 
Bank name: AB SEB
IBAN code.: LT 22 7044 0600 0042 6696 
SWIFT code: CBVILT2X

Mūsų įsipareigojimai – Garantija Jums!