Svetainėje naudojami slapukai. Naršydami toliau jūs sutinkate su irankisplius.lt slapukų politika.

Jeigu sugedo perforatorius, šlifuoklis, suktuvas ar gręžtuvas, freza, siaurapjūklis, diskinis pjūklas ar kitas įrankis - visuomet galite kreiptis į mus. 

Turime visą reikalingą įrangą Jūsų užsakymų įvykdymui. Mūsų dirbtuvės aprūpintos pačia naujausia specializuota įranga, remonto darbus atlieka profesionalūs meistrai turintys visus reikalingus sertifikatus, pažyminčius jų kvalifikaciją, naudojamos tik originalios atsarginės detalės. Funkcionalumo bandymai, derinimai, saugumo bandymai atliekami po kiekvieno įrankio remonto. Suteikiamas 3 mėn. garantinis laikotarpis pakeistoms detalėms ir atliktiems darbams. 

Garantinis remontas

Remontuojame DeWALT, Stanley, Black&Decker, Holzmann elektrinius ir akumuliatorinius įrankius. 

Remonto trukmė priklauso nuo detalių prieinamumo. Jei reikiamas detales turime sandėlyje remontas truks ne ilgiau nei 5 d.d., tačiau, jeigu reikiamų detalių savo sandėlyje neturime, jas užsakome iš gamintojo sandėlio. DeWALT, Stanley ir Black&Decker detalės iš gamintojo sandėlio Europoje įprastai atkeliauja per 10-15 d.d., tačiau retkarčiais pasitaiko vėlavimų. Holzmann detalės iš gamintojo sandėlio Austrijoje įprastai atkeliauja vidutiniškai per 7-10 d.d. Mes užtikriname, kad įrankis bus suremontuotas ne ilgiau nei per 90 kalendorinių dienų nuo įrankio pridavimo į servisą datos.

Pogarantinis remontas 

Suteikiamas pogarantinis remontas DeWALT, Stanley, Black&Decker, Holzmann, ZIPPER bei kitiems profesionaliems įrankiams. Paslauga mokama. 

Remonto kaina nustatoma atlikus diagnostiką. Po įrankio diagnostikos, prieš atliekant remontą klientas apie detalių ir remonto kainą informuojamas telefonu arba el. paštu. Klientas atsisakęs remontuoti įrankį arba įsigyti naują įsipareigoja sumokėti diagnostikos mokestį, kuris priklauso nuo įrankio. Klientui sutikus remontuoti įrankį arba įsigyti naują diagnostikos mokestis netaikomas.

Remonto trukmė priklauso nuo detalių prieinamumo. Jei reikiamas detales turime sandėlyje remontas truks ne ilgiau nei 5 d.d., tačiau, jeigu reikiamų detalių savo sandėlyje neturime, jas užsakome iš gamintojo sandėlio. DeWALT, Stanley ir Black&Decker detalės iš gamintojo sandėlio Europoje įprastai atkeliauja per 10-15 d.d., tačiau retkarčiais pasitaiko vėlavimų. Holzmann ir Zipper detalės iš gamintojo sandėlio Austrijoje įprastai atkeliauja vidutiniškai per 7-10 d.d. Mes užtikriname, kad įrankis bus suremontuotas ne ilgiau nei per 90 kalendorinių dienų nuo įrankio pridavimo į servisą datos.

5 žvaigždučių servisas 

Mūsų servisas yra įvertintas gamintojo 5 žvaigždutėmis. Visoms mūsų parduodamoms prekėms suteikiame gamintojo garantiją. Atliekame garantinį ir pogarantinį aptarnavimą. Siūlome įsigyti originalias atsargines detales, baterijas ir kroviklius, visiems remonto darbams suteikiame 3 mėn. garantiją. 

.

Įrankius galite atnešti patys, arba juos visoje Lietuvoje gali paimti mūsų iškviestas kurjeris. 

Visais remonto ir atsarginių detalių klausimais kreipkitės:

Telefonu: +370 60616761

El. paštu: servisas@hardim.lt

Adresu: Žirmūnų g. 139A-108, Vilnius

.

Atsarginės dalys ir remontas

Siūlome įrankių ir įrangos staklių remonto paslaugas ir originalias atsargines detales. 

Jei sugedo Jūsų įrankis, kad žinotumėte tikslų detalės kodą – tikrinkite www.2helpu.com

 

Kaip pasitikinti žiūrėkite žemiau:

1. Pirmiausia išsiaiškinkite koks Jūsų įrankio kodas. Jis būna ant kiekvieno įrankio. Svarbiausia yra rasti jo kodą ir pasižiūrėti kokio jis tipo (TYPE 1, TYPE 2, TYPE 3 ar pan.):


2.Eikite į 2helpu.com. Pasirinkite kokio prekės ženklo įrankį norėsite rasti, pasirinkite kalbą.

3. Greitoje paieškoje įveskite savo įrankio modelio numerį.


4. Pasirinkite įrankio tipą.


5. Pasirinkite "EXPLOADED DIAGRAMS".

6. Schemoje matysite sunumeruotas įrankio detales. Jei reikia, puslapio apačioje, per vidurį galite pasididinti paveikslą paspaudę "VIEW FULL PAGE". Suradę norimą detalę įsiminkite kokiu numeriu ji yra pažymėta.

7. Įsiminę numerį grįžkite į ankstesnį puslapį ir pasirinkite "PARTS LIST".

8. Sąraše matysite stulpelius "ITEM NO." ir "PRODUCT NUMBER". Stulpelyje "ITEM NO." raskite skaičių, kuriuo diagramoje buvo pažymėta Jūsų norima detalė ir nusirašykite toje pačioje eilutėje esantį "PRODUCT NUMBER". Būtent šis detalės kodas mums reikalingas norint ją užsakyti. Susisiekite su mumis ir mes pasakysime ar turime šią detalę savo sandėlyje arba per kiek laiko ją pristatytume.

Remonto būsena

Norėdami sužinoti kokioje stadijoje Jūsų remontuojamas įrankis – rašykite adresu servisas@hardim.lt

Dėl įrankių detalių, remonto, garantinio ir pogarantinio aptarnavimo kreipkitės: